loading...
متخصص ویژوال بیسیک
محسن.ش بازدید : 250 1391/02/25 نظرات (0)

دوستان عزیز چند روزه که بدون هیچ دلیلی سایت با مشکل مواجه شده که به همین دلیل من اقدام به نوشتن یک وبلاگ جدید کردم ، تمامی لینک های که دارای اشکال شده بود رو در این وبلاگ خواهم گذاشت برای ورود  به وبلاگ جدید به آدرس زیر مراجعه نمایید.




                                   http:/realvb.rzb.ir

محسن.ش بازدید : 334 1390/09/13 نظرات (0)

 

  توجه!                                  توجه!                                                توجه!
دوستانی که تمایل به عضویت در بلاگ ما را دارند و کسانی که قبلا عضو شده اند .از شما دوستان تقاضا دارم آدرس ایمیل خود را درست و بدونwww وارد کنید .ایمیل شما به این دلیل لازم است تا شما از به روز رسانی وبلاگ   و مطالب جدید  با خبر باشید و در صورت مطرح کردن سوالی جواب آن به ایمیل شما فرستاده میشود 
پس دوستانی که قبلا ثبت نام کرده اندیک آدرس ایمیل بدونwww را ثبت کنند برای تغییر ادرس ایمیل به بخش پنل کاربری رفته و در قسمت ویرایش اطلاعات آن را ویرایش کنند

 

با تشکر مدیریت وبلاگ

محسن.ش بازدید : 332 1390/07/27 نظرات (1)

سلام به تمامی دوستان گلم به خصوص برنامه نویسان عزیز
هشت عدد دی وی دی شامل هزاران کتاب و نرم افزار و صد ها پروژه در سطح حرفه ای پروژه های سیستم حسابداری وانواع پروژه های گرافیکی و نرم افزار های مورد نیاز دوستانی که علاقه مند به برنامه
نویسی هستند میتوانند با کتابهای وپروژه های این مجموعه یه برنامه نویس حرفه ای بشن وعزیزان برنامه نویس هم با این پروژه ها میتوانند سطح معلومات خود را بالا ببرند مطمئن باشید از خرید این مجموعه پشیمون نمیشوید. لیست کتابها  به صورت زیر میباشد.

کتابهای آموزش تمامی زبانهای برنامه نویسی +فوتوشاپ+شبکه وآموزش هزاران برنامه کاربردی
کتابهای تعمیرات موبایل
هزاران کتاب آموزش کامپیوتر
صدها مجله کامپیوتر
وهزاران کتاب دیگر
باخرید این مجموعه ۱ DVD آموزش زبان انگلیسی در قالب۹۰ فایل صوتی جایزه بگیرید
آخرین نگارش نرم افزارهای روز دنیا
هزاران آرم ولوگو وقالب های گرافیکی

درصورت تمایل برای خرید این مجموعه و یا اطلاعات بیشتر با شماره 09385168136 تماس بگیرید
پرداخت وجه در هنگام تحویل کالا درب منزل شما 

 
                                          قیمت فقط ۱۳۵۰۰ تومان

محسن.ش بازدید : 302 1390/07/04 نظرات (8)

دوستان عزیز سلام :

انجام پروژ های برنامه نویسی به کلیه زبان ها با قیمت مناسب

        

تمامی پروژه ها بعد از فروش پشتیبانی میشوند     

مشخصات:

نام:    محسن شرفی
آدرس: جزیره قشم

گروه نرم افزاری رئال

تلفن مستقیم:۰۹۳۸۵۱۶۸۱۳۶

تمامی پروژه ها بعد از فروش پشتبیانی میشوند.برای اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید

ساعت تماس : ۷ صبح الی ۱۰ شب

آماده پذیرش سفارشات شما 

شماره حساب : بانک سپه               ۱۰۱۵۳۰۰۹۴۱۱۰۵ 
                           شماره کارت :۱۰۱۵۳۰۰۹۴۱۱۰۵

                                              لطفا نظر بدهید

محسن.ش بازدید : 551 1391/02/27 نظرات (7)

                       


دوستان عزیز سلام

 امروز هم یک پروژه عالی براتون آماده کردم که کار اون به این صورت هست که اعداد رو وارد کرده و سپس کلید تبدیل را میزنید و برنامه اعداد رو به حروف تبدیل میکنه برنامه خوبی هست هم اکنون میتوانید این پروژه رو از همین سایت دانلود نمایید


                      

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 343 1391/02/10 نظرات (0)


                          

 



سی‌شارپ (C#) زبانی شیءگرا و سطح بالا (high level) از خانوادهٔ زبان‌های چارچوب دات‌نت شرکت مایکروسافت است.


زبان #C، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی است و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می‌باشد. این زبان توسط ماکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعدا استانداردهای ECMAو ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از 44 زبان برنامه نویسی ای است که توسط Common Language Runtime از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله Microsoft Visual Studio شناخته می‌شود.


                        


درباره c# ,
محسن.ش بازدید : 483 1391/02/10 نظرات (0)


 


سلام چندوقت پیش یکی از کاربران سایت با من تماس گرفتند و درخواست کردند که یک برنامه دفتر تلفن همراه با سورس داخل سایت برای  دانلود بزارم. امروز این پروژه رو آماده کردم که از کد نویسی بسیار خوبی هم برخورداره و خلاصه بگم امکانات خیلی خوبی هم داره و از بانک اطلاعاتی اکسس هم استفاده کردم برای دانلود نرم افزار از اینجا و برای دانلود سورس کامل نرم افزار به قسمت ادامه مطلب مراجه نمایید . هم اکنون میتوانید این نرم افزار و سورس آن را از همین سایت دانلودکنید و لذت ببرید.

برخی از امکانات نرم افزار:


1- امکان گذاشتن رمز عبور برای نرم افزار

2- محیطی کاملا ساده و کارایی بالا

3- امکان ثبت نام، شماره ، 3 شماره تلفن ، کد پستی ، ایمیل ، و آدرس

4- استفاده از پایگاه داده اکسس 2003

5- قابلیت حذف ، ویرایش اطلاعات ثبت شده

5- امکان گرفتن نسخه پشتیبان و بازگردانی آن روی نرم افزار


                                         دانلود رایگان نرم افزار

                                           


                         

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 363 1391/02/03 نظرات (0)

      


دوستان عزیز میدونید که خود زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک دارای اشیاء گرافیکی نیست و این اشیاء رو باید آماده کرد و در برنامه از ان استفاده کرد . این اوسی ایکس تمام اشیاء شما رو شبیه ویندوز اکس پی میکنه و برنامه شما از یک گرافیک خوب و کاربر پسند برخوردار میشه پس برای دانلود عجله کنید.


                        

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 768 1391/02/01 نظرات (0)


                         

این پروژه از کد نویسی خیلی خوبی برخوردار هست و دارای گرافیکی بی نظیر میباشد که برای انهایی که علاقه مند به یادگیری زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک هستند بسیار مفید است.هم اکنون میتوانید این پروژه را ازمتخصص ویژوال بیسیک دانلود و استفاده کنید.


                    

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 466 1391/02/01 نظرات (0)


                                          

امروز هم یک مجموعه بی نظیر از29 سورس که به زبان ویژوال بیسیک برنامه نویسی شده اند رو برای شما دوستان آماده کردم که از کد نویسی بسیار خوبی برخوردار هستند هم اکنون میتوانید این مجموعه اختصاصی متخصص ویژوال بیسیک را از همین سایت دانلود کنید و لذت ببرید .



                      



درباره vb6 ,

محسن.ش بازدید : 266 1391/01/28 نظرات (0)

                     


چند ضرب المثل باحال در مورد برنامه نویسی بخوانید و لذت ببرید.



                  

محسن.ش بازدید : 294 1391/01/27 نظرات (0)

                                                     

یادگيری زبان HTML بسيار ساده است.در اين درسها ياد خواهيد گرفت که چگونه با کمک HTML صفحاتتان را ساخته و وب سايت شخصی فارسی و يا وبلاگتان را راه اندازی کنيد. مبنای اين دروس نسخه 4 استاندارد اچتمل بوده و نکته بسيار مهم اين نسخه جداسازی فرمت بندی و انتقال آن به style sheet ها ميباشد. لازم به توضيح است که که تاکيد دروس و مقالات اين راهنما بر فارسی نويسی مطابق استاندارد يونيکد بوده و اولين مجموعه دروس آموزشی ما شامل آموزش مقدماتی HTML بهمراه مثالهای متعدد فارسی نويسی خواهد بود. ادامه اين بخش به شرح سرفصل مطالب ارائه شده خواهد پرداخت: 
مقدمه
در اين درس با ويژگيهای فايلهای اچتمل، اجزا تشکيل دهنده آن يعنی عناصر و تگ ها ( Elements & Tags ) و نحوه ايجاد يک فايل ساده و نمايش آن در صفحه مرورگرتان آشنا خواهيد شد.
 HTML & WWW
در اين درس با مفاهيم وب ( تار عنکبوت جهانی يا World Wide Web ) ، اينترنت، مرورگرها و استانداردهای وب آشنا خواهيد شد. همچنين با تفاوتهای مرورگرهای وب (WebBrowsers ) و سرويس دهنده های وب ( Web Servers ) آشنا خواهيد شد.
عناصر ( Elements )
يک متن و يا فايل اچتمل از عناصر يا element ها تشکيل ميشود و برای ايجاد عناصر از تگ ها يا tags استفاده ميشود. در اين فصل با عناصر و تگ ها آشنا خواهيد شد.


                       

درباره HTML ,
محسن.ش بازدید : 327 1391/01/27 نظرات (0)
پيوندهای اچتمل ( HTML Links )
در اين قسمت با پيوندها ( Links ) ، تگ های مربوطه مخصوصا تگ Anchor يا A و نحوه به کار گيری آنها آشنا خواهيد شد. همچنين شناسه های بسيار مهم href ،target و name تشريح خواهند شد.
در محيط وب، صفحات اچتمل با کمک پيوندها به يکديگر متصل (Link) ميشوند. اصطلاح ابرمتن (Hyper Text) در مقابل متن خطی (Linear) قرار دارد. در يک متن معمولی خواندن به شکل خطی و از ابتدا به انتها ميباشد و در مقابل در يک متن مختلط (Hyper) با کمک پيوندها ميتوان از يک متن به هر صفحه ديگر در وب متصل شد.اين کار با کمک عنصری معلوم الحال! به نام A يا Anchor ميسر ميگردد.


                  

درباره HTML ,
محسن.ش بازدید : 277 1391/01/27 نظرات (0)

 


مقدمه
اگر برنامه نویس وب هستید، لابد خبر دارید که این روزها همه درباره Ajax صحبت می کنند. بعضی معتقدند Ajax یکی از ارکان فنی موج جدیدی است که به Web 2.0 معروف شده است. بعضی از سایت های بزرگ مانند یاهو و گوگل هم اکنون Ajax را به خدمت گرفته اند، انجمن ها و تریبون های آنلاین مملو از مقالات و اظهارنظرهای مربوط بهAjax است و همزمان تلاش های وسیعی در جریان است تا این فناوری جدید همچنان به صورت اپن سورس باقی بماند و انحصاری نشود.
Ajax چیست؟
   
               
    

درباره HTML ,
محسن.ش بازدید : 270 1391/01/27 نظرات (0)

                                           

HTMLتوسط Tim Berners-Lee  در خلال دهه 90 ميلادي همراه با گسترش وب، شکوفا شد. اين زبان توسط مرورگر Mosaic معروفيت خاصي پيدا کرد. در آن زمان HTML در چند مدل منتشر مي شد که آن بستگي داشت به سازنده فايل و انجمنهايي که در زمينه وب فعاليت داشتند.

در نوامبر 1995 نسخه HTML 2.0 گسترش يافت و بلافاصله در همان سال HTML 3.0 منتشر شد، ولي استقبالي از آن نشد. در سال 1996 انجمن W3C شروع به فعاليت بر روي نسخه اين زبان کرد که حاصل کار آنها در 14 ژانويه 1997 انتشار HTML 3.02 بود. اين نسخه توانست رضايت اکثريت را جلب کند چون هماهنگي بيشتري با مرورگرهاي مختلف در سيستمهاي عامل متفاوت داشت. در تمام نسخه هاي اين زبان ، سعي بر اين شده بود تا نظر کساني که در زمينه وب سرمايه گذاري کرده بودند جلب شود و برنامه هاي توليد شده براي وب بتوانند مدت طولاني تري قابل استفاده باشند. به همين منظور HTML براي اهداف گسترده تري ، در وب توسعه يافت تا در کليه سيستمهاي اطلاع رساني و الکترونيکي کوچک و بزرگ با بکار بردن گرافيک و رنگها، قابليت بهره برداري بيشتري داشته باشد.


درباره HTML ,
محسن.ش بازدید : 452 1391/01/27 نظرات (1)

دوستان سلام

شرمنده خیلی وقت بود که نمیتونستم مطلب جدیدی براتون بزارم از همتون عذرخواهی میکنم وامروز میخوام جبران کنم . این پروزه یه پروژه کامل و بدون نقصه و از بانک اطلاعاتی اکسس هم استفاده شده و دارای کدنویسی بسیار عالی و در سطح حرفه ای کد نویسی شده هم اکنون میتوانید این پروژه رو از سایت ما دانلود کنید و لذت ببرید

  



برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 552 1390/11/24 نظرات (1)


دوستان من سلام در این کتاب اصول طراحی بانک های اطلاعاتی شرح داده شده است و همانطور که میدانید

بانك اطلاعاتي، مجمو عه اي است از داده هاي ذخيره شده و پايا (در مورد انواع موجوديتهاي يك محيط

عملياتي و ارتباطات بين آنه ا) بصورت مجتمع و مبتني بر يك ساختار، تعريف شده بطور صوري با حداقل افزونگي،
تحت مديريت يك سيستم كنترل متمركز، مورد استفاده يك يا چند كاربر، بطور اشتراكي و همزمان.
با توجه به اين تعريف مي توان دريافت كه از ديدگاه تخصصي هر مجموعه اي از فايلها ي ذخيره شده لزوما پايگاه داده

محسوب نميگردد.در این کتاب بیشتر اصطلاحات موجود در تعريف پايگاه داده توضيح داده شده اند.




 دانلود کتاب در ادامه مطلب...

محسن.ش بازدید : 315 1390/11/24 نظرات (0)

  امروز هم برای شما دوستان برنامه نویس یک پروژه بسیار عالی آماده کردم که از کد نویسی خیلی عالی برخورداره این پروژه هنوز تکمیل نشده ولی با این وجود خیلی از کارهای یک مرورگر رو انجام میده انشاالله در پست های بعدی این پروژه را به صورت کامل میتوانید دانلود کنید .




  با پیشنهادات خود من را در اداره هرچه بهتر این وبلاگ یاری کنید.


  برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید..

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 904 1390/11/20 نظرات (2)

   

سلام به تمامی دوستان برنامه نویس
امروزبا یه پروژه بسیار عالی اومدم این پروژه یک آنتی ویروس هستش که ویروسهای سیستم رو شناخته و آنها رو از بین میبرد این پروژه رو به درخواست علی آقا که درخواستش رو به ایمیل بنده فرستاده بودند آماده کردم و هم اکنون همه کاربران عضو میتوانند این پروژه رو دانلود کنند دانلود کنید و لذت ببرید.


برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید...

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 978 1390/11/07 نظرات (4)

امروزهم با یه پروژه خوب اومدم همانطور که میدونید در نوشتن یه برنامه حسابداری باید در فاکتورها مبلغ کل هم به حروف باشد و هم به عدد و شاید در خیلی از برنامه ها باید استفاده بشه این پروژه رو هم اکنون دانلود کنید مه خیلی به کار میاد.

برای دانلود به ادامه مطلب رجوع کنید...

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 412 1390/11/06 نظرات (0)
دوستان گلم سلام امیدوارم منو به خاطر تاخیر چند وقته ام ببخشید .

امروزبراتون یه پروژه آماده کردم که کدهای اسکی رو به شما نشان میدهد . کار این برنامه به این صورته که وقتی که شما وقتی که برنامه رو اجرا کردید یک کلید را از روی صفحه کلید فشار دهید سپس برنامه کلید فشرده شده را تشخیص داده و کد آن را در وسط فرم برنامه نمایش میدهد .همان طوری که میدانید یکی از مهمترین چیز در برنامه نویسی شناختن کدها ی اسکی میباشد به همین دلیل من این فکرو کردم که این برنامه رو بنویسم برای دانلود بزارم پس برنامه رو دانلود کنید و لذت ببرید .



برای دانلود به ادامه مطلب برید...



                                                                                                                               

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 268 1390/11/01 نظرات (0)


SWFMenu برنامه ای از شرکت AntsSoft می باشد که توسط آن قادر خواهید بود تا منوهای فلش بسازید . نرم افزار دارای ۱۲۱ قالب از پیش ساخته می باشد که با کمی تغییر می توانید به هدف مورد نظر خود برسید . برای ساختن منوهای فلش نیازی به برنامه نویسی یا مهارت خاصی ندارید و فقط با انتخاب رنگ و سایر تنظیمات می توانید به منوی دلخواه خود برسید . منوهای کشویی ، منوهای راست چین ، چپ چین و … جزء برخی از قالب های از پیش ساخته شده می باشند . در نهایت نیز میتوانید منوهای ساخته شده خود را با فرمت SWF از برنامه دریافت کنید . 

                
     دانلود برنامه در ادامه مطلب...       

محسن.ش بازدید : 457 1390/10/25 نظرات (1)

  

این مبحث اساس و پایه ی برنامه نویسی است. الگوریتم و فلوچارت تنها چیزهایی هستند که به طور کامل میان تمامی زبان های برنامه نویسی مشترک هستند. البته قعلا از بررسی فلوچارت خودداری می کنیم چون لازمه ی فلوچارت دانستن الگوریتم است.

شما برای تمامی کارهای زندگی خود یک روال خاص را طی می کنید تا آن کار انجام شود. برای مثال وقتی که کاری مثل غذا خوردن را انجام می دهید مراحل غذاخوردن به این صورت است : با استفاده از قاشق غذای خود را برمی دارید غذا را در داخل دهان قرار می دهید قاشق را در جای اول خود قرار می دهید و خوب غذا را آسیاب می کنید (می جویید!). پس شما برای رفع مشکل گرسنگی که راه حل اون غذا خوردن هست حتما باید این مراحل را قدم به قدم انجام دهید تا (مشکل) گرسنگی شما برطرف شود. این یک روال و یا الگوریتم شما و هر انسانی برای غذاخوردن است. یعنی شما در تمامی کارهای خود یک روال و برنامه را طی می کنید هرچند که شاید در بعضی موارد جزئی با هم تفاوت داشته باشند اما موارد اصلی را حتما استفاده می کنید..


ادامه نوشته در ادامه مطلب …

درصورت داشتن هر گونه سوالی با ایمیل من در تماس باشید.

                             



درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 311 1390/10/03 نظرات (0)

دوستان گلم سلام این چند وقته خیلی سرم شلوغه و کمتر میتونم مطلاب جدید رو براتون آماده کنم ولی در عوض منتظر سورس های توپی باشید تا چند روز دیگه سورس های رو در این سایت مشاهده میکنید که در هیچ سایتی وجود ندارند و اما امروز...
امروز سورس قشنگی براتون آماده کردم بعضی از دوستان این سورس رو بلدند ولی من برای اونایی که نمیدونن گذاشتم همونطوری که از اسم وعکس زیر معلومه یه آدمک کوچولو هنگام لود شدن برنامه تون اون هم پیداش میشه و یه کارای باحالی هم انجام میده ولی این سورس فقط سورس ظاهر شدن مرلین هستش همون طور که گفتم تا چند روز دیگه سورس کامل با تمام کارایی های مرلین رو ازاین سایت میتونید دانلود کنید

                         

دانلود در ادامه مطلب...

محسن.ش بازدید : 359 1390/09/21 نظرات (0)
دوستان سلام امروز براتون یه سورس جالب آماده کردم که میتونیدبه جای yes,no  بله و خیر یا هر چیز دیگری رو در مسج باکس برنامه ها تون بگذارید این سورس، کد های بسیار ساده ای داره اما کارامد هستن . با یه کمی تغییر میتونید تمامی مسج باکس ها رو فارسی کنید . امید وارم  از این سورس لذت ببرید.
                              

برای دانلود به ادامه مطلب برید...
درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 281 1390/09/15 نظرات (0)

دوستان من سلام این اولین نرم افزاری هست که داخل سایت گذاشتم .این برنامه یک برنامه کاربردی هست همون طوری که از اسمش پیداست این نرم افزار برای ثبت کردن وبسایت ها، شماره تلفن ، ایمیل و نام مدیر آن سایت میباشد امروز تمامی مرورگر ها یک قسمت به نام Favorites رو دارند که ما میتونیم نام سایت ها رو آنجا ثبت کنیم ولی مرورها دارای مدیریت خوبی نیستند به همین دلیل برخی از افراد به فکر نوشتن یک نرم افزار برای مدیریت بهتر سایتها افتاتند و این نرم افزار هم دارای امکانات بسیار عالی میباشد .این نرم افزار ازمحبوبیت خوبی بین کاربران برخوردار است یکی از دلایلش هم فارسی بودن آن است.این نرم افزار رو میتونید از سایت ما دانلود کنید.





برای مشاهده اطلاعات بیشتر و دانلود به ادامه مطلب بروید.
محسن.ش بازدید : 728 1390/09/14 نظرات (1)

  

امروز یه پروژه عالی براتون آماده دانلود کردم که پروژه تقریبا کاملی است این پروژه ، پروژه ثبت اطلاعات بیماران در یک بیمارستان است که کدهای خوبی هم داره  امکانات این پروژه عبارتند از:

۱-ثبت بیماران
۳-تهیه نسخه پشتیبان
۴-بازگردانی اطلاعات
۵-با بانک اطلاعاتی اکسس

برای دانلود به ادامه برید...

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 773 1390/09/13 نظرات (2)

            

این پروژه همون طوری که از اسمش پیداست پروژه ثبت اطلاعات بانکی هستش این پروژه پروژه واقعا عال هستش که کد نویسی دارای کد نویسی بسیار عالی هستش بانک اطلاعاتی این پروژ هم اکسس هستش دارای امکانات خیلی خوبیه که عبارتن از:

ثبت یک حساب جدید
مدیریت حسابهای بانکی
ثبت قبوض پرداختی
صدور دفترچه وام
اطلاعات کامل از قبوض پرداختی
و غیره...

دانلود پروژه در ادامه مطلب...

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 326 1390/09/12 نظرات (0)

این سایت سایت تخصصی ویژوال بیسیکه ولی میخوام انواع زبانهای برنامه نویسی رو در این سایت آموزش بدم گفتم سایت تخصصی ویژوال بیسیک چون اولین زبانی که یاد گرفتم این زبان بود ، رشته من اصلا ربطی به برنامه نویسی نداشت رشتم مهندس عمران بود و پسر خالم کامپیوتر میخوند خلاصه تاحدودی رو از اون یاد گرفتم و شروع به کتاب خوندن کردم و از طریق آموزشگاه های خصوصی دیپلم کامپیوتر رو گرفتم و الان هم دانشجوی سال اول مهندسی نرم افزارم  حالا دوستانی که علاقه مند به یادگیری زبان دلفی هستن  بگن یا علی و از همین الان شروع کنن .!!!!

دانلود کتاب در ادامه مطلب...

محسن.ش بازدید : 774 1390/09/12 نظرات (1)

زبان بیسیک در سال ۱۹۶۴ میلادی به وسیله جان کنی و توماس کرتس در دانشکده دارتموث ساخته شد در آن دوران این زبان تنها زبان برنامه نویسی نبود  ولی هدف این زبان فراهم کردن یک زبان ساده برای دانشجویان انواع رشته ها بود . تا به امروز نسخه های زیادی از زبان بیسیک ارائه شده ک ویژوال بیسیک۶ یکی از همین زبانها است که محبوبیت خاصی نزد برنامه نویسان دارد من هم تصمیم گرفتم چند نسخه از از کتابهای آموزش این زبان رو برای شما دوستان برای دانلود بذارم که این اولین کتاب هستش .

 

                برای دانلود به ادامه مطلب برید...

محسن.ش بازدید : 985 1390/09/12 نظرات (1)

دوستان سلام
امروزهم براتون یه سورس آماده کردم که اسمش هست ساعت آنالوگ که خیلی قشنگه کدهای خوبی هم داره واقعا ارزش دانلود کردن داره  دانلود کنید


برای دانلود کردن به ادامه مطلب برید...

نظرتون چیه...

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 260 1390/09/12 نظرات (0)

 

رجیستری چیست ؟

سیستم عامل ویندوز تنظیمات سخت افزاری و نرم افزاری خود را بطور مرکزی در یک بانک اطلاعاتی با ساختار سلسله مراتبی ذخیره می کند که رجیستری نام دارد . رجیستری جایگزینی برای بسیاری از فایلهای پیکربندی INI ، SYS و COM است که در نسخه های اولیه ویندوز موجود بود . رجیستری ، سیستم عامل را با مهیا کردن اطلاعات موردنیز برای اجرای برنامه ها و load شدن component ها ، کنترل می کند .

رجیستری شامل انواع مختلفی از اطلاعات می باشد مثل :

- اطلاعات سخت افزارهای نصب شده روی سیستم
- اطلاعات درایورهای نصب شده روی سیستم
- اطلاعات برنامه های نصب شده روی سیستم
- اطلاعات پروتکلهای شبکه ای مورد استفاده در سیستم

ساختار رجیستری شامل چندین مجموعه رکورد است که داده های این رکوردها توسط بسیاری از برنامه ها و اجزای سیستم عامل خوانده و یا نوشته می شود .

 

برای مشاهده کامل مطلب به ادامه مطلب بروید...

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 290 1390/09/12 نظرات (0)

دوستان خوبم سلام از امروز تصمیم گرفتم وب سایتها و وبلاگ های تخصصی برنامه نویسی رو به شما معرفی کنم پس از امروز منتظر بهترین های جهان باشید میگی نه نگاه کن...

اولین سایت تخصصی برنامه نویسی مخصوصا ویژوال بیسیک که روزانه آپدیت میشه

                                                  http://www.vbcode.com

واما دومین سایت این سایت هم یک سایت خارجی هست که واقعا سایت خوبیه

                           http://www.vb6.us/tutorials/vb6-download

                   

نظرتون در مورد این بخش و سایتهای معرفی شده چیه ...

محسن.ش بازدید : 300 1390/09/11 نظرات (0)

 

                    

دوستان گلم سلام امروز یه پروژه براتون آماده کردم که تم برنامه هاتون رو گرافیکی کنید

همانطور که در شکل بالا میبینید این یک  اکتیوایکس ساخته شده با وی بی با تم ویستااااااااا!

دانلود در ادامه مطلب....

 تا چند روز دیگه منتظر یک سورس برنامه حسابداری باشید

درباره vb6 ,
محسن.ش بازدید : 293 1390/09/07 نظرات (0)

دوستان سلام

همانطور که میدانید کار الگوریتم فنون و شیوه های حل مسائل با استفاده از کامپیوتر است در حقیقت الگرویتم روشی برای حل مسائل به ساده ترین روش رو به شما یاد میدهد. کلیه برنامه نویسان اول الگوریتم برنامه خود را طراحی میکنند وبه شروع به برنامه سازی میکنند .

به نظرمن این فایل رودانلود کنید این فایل شامل ۲ کتاب اموزش الگوریتم هستش و الگوریتم رو به صورت مقدماتی تا پیشرفته توضیح میده

پسورد فایل:www.realhesab7.rzb.ir

حجم فایل:۱.۶۷ مگابایت

                                 دانلود کتاب pdf

نظرتون در مورد این کتاب چیه...
محسن.ش بازدید : 299 1390/09/07 نظرات (0)


همونطور که از اسمش پیداست پروژه ویرایش عکس هستش که برای دانلود کذاشتم

           

امکانات:

بازکردن عکس و ذخیره آن
قابلیت زوم روی عکس
حرکت دادن عکس به چهار جهت
و غیره...

پسورد فایل:www.realhesab7.rzb.ir

                      دانلود فایلrar

 
با عضویت در بلاگ ما پروژه های تخصصی ویژوال را در ایمیل خود داشته باشید.

محسن.ش بازدید : 250 1390/09/06 نظرات (0)


با سلام یه Custom CheckBox  براتون از یه سایت خارجی دانلود کردم و گزاشتم برای شما عکسش رو نتونستم آپلود کنم ولی در اولین فرصت عکسش رو هم آپ میکنم به نظر من چیز جالبیه ارزش دانلود کردن داره دانلود کنید و نظر بدهید .

یادتون نره نظر بدید ...

حجم فایل:۲۸ کیلوبایت                            دانلود فایل

رمز فایل : www.realhesab7.rzb.ir

محسن.ش بازدید : 307 1390/09/04 نظرات (1)
ترفندهايی جهت بدست آوردن مشخصات سيستم در VB.NET

اين مقاله شامل ترفندهايی جهت بدست آوردن مشخصات سيستم مانند نام ماشين، ورژن سيستم عامل و... و همچنين کاربردهای آنهاست. 

در اين مقاله به بررسی روشهايی پرداخته ميشود که به کمک آن می‌توان چند مشخصه از مشخصات سيستم را بدست آورد و از آنها در برنامه‌های کاربردی خود استفاده کرد. اين ويژگیها با استفاده از فضانام System.Environment بدست می آيند. کلاس Environment شامل اطلاعاتی در مورد محيط کار و پلات‌فرم حاضر روی سيستم و همچنين وسايلی در اين زمينه می باشد. اين کلاس نمی‌تواند به ارث برده شود.

برای دیدن کامل مطلب روی ادامه مطلب کلیک کنید

              نظردادن یادتون نره...

محسن.ش بازدید : 328 1390/09/04 نظرات (0)
مفاهیم برنامه نویسی شیئ گرا (OOP-Object Oriented Programming):

در دنیای ما، هر شیئی (Object)، مثل صندلی، میز، دیوار و ... خلاصه همه اشیایی که ما دور و بر خودمون می بینیم، دارای صفاتی (Property) هستن که البته در بسیاری موارد تغییرپذیر هم هستن. برای اینکه منظورم رو بهتر بفهمید،

مشاهده کامل در ادامه مطلب...  

درباره vb6 ,

تعداد صفحات : 2

درباره ما
وبلاگ تخصصی ویژوال بیسیک
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 61
  • کل نظرات : 40
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 450
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 922
  • بازدید سال : 3,303
  • بازدید کلی : 52,922